9 October 2020

In vaste dienst met veel (zonne-)energie en lol

Onderzoek wijst uit dat 80% van alle bedrijven denken een uitstekende service te bieden, terwijl maar 8% van hun klanten tevreden zijn*. Een gat, waarin wij als The Super Nice People springen door maximaal te investeren in enthousiaste, energieke bezorgers.

Opleidingen, onderzoek naar specifieke talenten en voorkeuren, een vast dienstverband, maar ook rijden op elektra, waterstof, zonne-energie, fietsen en samen lol hebben, zijn onderdeel van het pakket. Om invulling te geven aan de filosofie ‘elkaar helpen’ worden op continue basis diensten ingevuld voor voedselbanken. Maatschappelijke betrokkenheid voedt klanttevredenheid.

Thuisbezorger als buurtcoach.

Onze eerste thuisbezorgers slaagden in De Utrechtse Lik voor hun training ‘Bewustzijn, inzicht en reflectie’. Met hun nieuwe vaardigheden gaan zij van elke bezorging een prettige ervaring maken. Op de stoep en bij mensen in huis. Met hen gaan wij onder andere e-tailers, medische organisaties, verhuisbedrijven maar ook de voedselbank helpen de klantvriendelijkheid te verbeteren met behoud van flexibiliteit.

Wat ons betreft krijgt de thuisbezorger de rol van buurtcoach in een wereld van afnemend of verdwijnend persoonlijk contact.

Eerst Utrecht, dan de rest van Nederland.

De e-commerce markt groeit met dubbele cijfers. We verwachten dan ook snel te groeien. Na Utrecht staan Rotterdam, Delft en Haarlem op het programma.

Onze oprichters, Marko van Keulen en Paul Hoefsloot, komen beide uit de logistiek. Marko studeerde retail en was lang verantwoordelijk voor de logistieke processen van TNT en PostNL. Paul, ondernemer pur sang, houdt van werken met mensen. Hij richtte al tijdens zijn studententijd mede JP Haarlem op: ‘De netste bezorgers van Nederland’. Het bedrijf groeide in een paar jaar uit tot 250 medewerkers en is inmiddels onderdeel van PostNL.

Onze eerste trotse thuisbezorgers zijn deze week voor klant TSN Groen op pad gegaan. Visie en doelstelling van de 100% emissieloze logistieke dienstverlener passen naadloos bij ons. De ultieme match! Op naar de volgende.

Ga jij met jouw bedrijf ook voor een maximale NPS score? Neem dan contact op!

 

*Closing the delivery gap: Bain & Company

Alle posts