Flexibiliteit én kwaliteit in bezorging: het kán
Altijd een topteam bezorgers tot je beschikking, gedetacheerd zodat je snel kunt opschalen. Goed getraind, opererend volgens de CX en bezorg-etiquette van jouw bedrijf. En indien gewenst, inclusief coach, KPI-control en zelfs wagenpark met eigen branding. Scheelt weer zelf mensen aannemen & aansturen, administratie & organisatie. Dus minder zorgen, minder overhead. En vooral meer klanttevredenheid én meer business. De basis: bezorgers die van bezorgen een beleving maken. Geen tevreden klant, maar een blije klant, een fan.
Een maximale NPS-score met de beste bezorgers van Nederland
Dit regelen we voor je. Plus meer.
People
Bezorgen begint met bezorgers. Dûh. Altijd 100% geselecteerd op jouw niche, met Super Nice Training. In jouw uniform, compleet up to date op de do’s & don’ts van jouw CX. Zeg gerust de betere uitzendkracht, voor meer flexibiliteit en een hogere NPS.
People Plus
Vanaf 4 FTE per week stel jij KPI’s op, wij realiseren ze. We sturen je team aan, coachen bezorgers verder on the job, evalueren en examineren op o.a. kwaliteit, tijdigheid, schadevrij rijden en technisch tillen en laden. All the way operationele ondersteuning voor die cruciale last mile. Bespaar op organisatie en krijg er kwaliteit, continuïteit voor terug.
Full Package
En we kunnen door: warehouse, bus of bakfiets nodig? Doen we. Met jouw logo, in jouw kleuren. Maximale strategische, logistieke en operationele ondersteuning. We zijn jouw subco-plus-helemaal-anders. Als je wil.
En meer
De last mile van jouw bezorg-traject upgraden: daar ontzorgen we je in. Volledig. Harder, better, faster, stronger. Maar ook flexibeler, kostenefficiënter. Vertel ons wat jouw business nodig heeft en wij realiseren het. No limits.
Heb je nog vragen?
-
Hoe duurzaam werkt TSNP?
We investeren vooral in mensen. Dat vinden wij al behoorlijk duurzaam! Daarnaast ondersteunen we ook de maatschappij in zijn geheel met ons MVO programma.
-
Onze kennis van e-commerce?
Tijdens 20 jaar ervaring in logistieke processen zagen we keer op keer hoe je in de e-commerce het verschil maakt bij de laatste schakel. Wij trainen en coachen de thuisbezorgers in dit laatste cruciale, persoonlijke contact. Als onze thuisbezorgers op pad gaan, zorgen ze voor een prettige ervaring en een tevreden klant. Als ambassadeurs van uw merk.
-
Partnership
Wij gaan voor perfectie in onze dienstverlening. En dus moeten we haarfijn begrijpen wie onze opdrachtgevers is en wat zijn/haar doelstelling is. Daar trainen we onze thuisbezorgers op. Zij zorgen onderweg en aan de deur voor de ultieme customer experience. Het ideale thuisbezorgtraject inclusief track & trace-techniek, specifieke op maat werk instructies, etc. Het resultaat: een blije klant.
-
Waar in het land zit TSNP?
TSNP is een landelijke thuisbezorgservice. We zijn net gestart en bouwen onze dienstverlening op per regio. We zijn begonnen in de regio Utrecht. Maar hé, watch us grow.
-
Waarin traint TSNP?
We leren je wat belangrijk is in de omgang met mensen. Wat mensen van jou verwachten en wat jij van mensen kunt verwachten. Daarnaast kun je technische vaardigheden leren. Als je wilt compleet met certificaat. Maar ook gewoon handige skills waar je de rest van je leven iets aan hebt. Praktische tips, leuke trucjes. Allemaal niet moeilijk, wel leuk. Wil jij monteur worden? Of installateur? Neem vooral contact op.
-
Hoezo is TSNP een oplossing voor mijn flexibiliteit?
In het retail-landschap en in e-commerce loopt de beschikbare capaciteit zelden gelijk op met de vraag. TSNP is de flexibele schil die dit probleem oplost. Inzetbaar waar en wanneer u er behoefte aan heeft. Met altijd de zekerheid van de hoogwaardige service! En als u dat wilt, nemen we de volledige personele bezetting over. Geen zorgen meer over flexibiliteit, continuïteit en kwaliteit!
-
Waarom kan TSNP meer kwaliteit bieden?
Perfecte thuisbezorgers detacheren: dat is onze core business. We trainen en coachen onze thuisbezorgers tot ze tot de beste thuisbezorgers van Nederland horen. Onze trainingen gaan over betrokkenheid, technische toepassingen, etiquette, empathie, persoonlijke ontwikkeling, enz.
-
Wat is het doel van TSNP
Wij willen de wereld een beetje leuker maken. En dat kan, volgens ons, met een prettige dosis aandacht en enthousiasme. Die prettige aandacht gaan we ook aan jou geven. En je dacht het al: we verwachten dat jij die ook weer aan jouw bezorgklanten geeft. Daar helpen we je bij hoor. Met coaching en trainingen.
-
Heeft TSNP concurrerende tarieven?
Ja. Onze focus ligt op kwaliteit. We durven daarnaast te stellen dat we financieel de meest aantrekkelijke en duurzame oplossing zijn in Nederland.
-
Doet TSNP aan maatschappelijk verantwoord ondernemen?
Wij willen de wereld een beetje leuker maken. Dat doen we door andere mensen zo prettig en professioneel mogelijk te helpen. Daarmee verdienen we met elkaar onze boterham. Maar sommige bedrijven of mensen zijn kwetsbaar en hebben een steuntje in de rug nodig. Die helpen we ook. Zoals de Voedselbank. Hun pakketten bezorgen we gratis.
-
Wat bezorgt TSNP?
TSNP bezorgt aandacht. En de bestellingen, natuurlijk. Wij doen met z’n allen net even dat stapje extra. Brengen de bezorging tot in die kleine zolderkamer of tot in de keuken als dat handig voor de klant is. Geven met plezier een kleine instructie, installeren of monteren als dat nodig is. Denk bij onze type bestellingen bijvoorbeeld aan boodschappen, medicijnen, meubels, wit- en bruingoed, fietsen, zorghulpmiddelen.