In de praktijk: De Lokalist

De Lokalist: buurtwinkel-gevoel aan de deur
De Lokalist verenigt lokale winkeliers online: verse boodschappen uit de buurt thuisbezorgd. Hoe vertaal je het echte buurtwinkel-gevoel naar een online bezorgdienst?
Door de passie van de bakker voor z’n brood, de liefde van de groenteboer voor seizoensproducten te bezorgen aan de voordeur. Thuisbezorgen met échte aandacht dus.
Hoe organiseer je dat? Met The Super Nice People.
De vraag
De oplossing
Super Nice People voor De Lokalist
De bus en de bakfiets stonden klaar, de routes uitgetekend. Groeikansen volop. De Lokalist ziet ze, pakt ze. Wij helpen ze snel opschalen zonder kwaliteitsverlies.
Een pool goede bezorgers in de startblokken; getraind en wel. Op klanttevredenheid, op De Lokalist specifiek. Het is onze service in de meest lean and mean vorm. Mensen. Punt. Maar niet zomaar mensen: Super Nice People. De basis van de top-service van De Lokalist.
In ‘t kort bestaat ons People-pakket uit deze drie diensten:
-
Werving
-
Selectie
-
Super Nice Training
In de praktijk
Kijk dit is Mika. Mika werkt bij The Super Nice People. Wij trainden hem op klanttevredenheid, maar ook op De Lokalist specifiek.
Zo draag je je schort. Zo groet je zodra iemand open doet. Zo neem je afscheid. Dit is de filosofie van het bedrijf, zo draag je dat uit. Basics.
Maar wel de basics die het verschil maken. Voor klanten. En dus ook voor De Lokalist. In termen van NPS. En dus new business.
Klanten blij, De Lokalist blij.

Interesse in detachering (plus) op maat?
We laten graag zien hoe: bekijk hier onze diensten. Neem contact op, dan lichten we je die toe.