bezorgd conform jouw CX-strategie

Ga voor de beste klantervaring

Altijd een topteam bezorgers tot je beschikking, dat direct aan de slag kan. Waar en wanneer je wilt. Goed getraind en opererend volgens de Customer Experience strategie en bezorg etiquette van jouw bedrijf. Bezorgers die van bezorgen een beleving maken. Geen tevreden klant, maar een blije klant maken. Geen minder blije, maar een fan.

Een maximale NPS-score met de beste bezorgers van Nederland

Neem contact op

NPS +100

Offline aandacht in de e-commerce

We kennen de dynamiek van de e-commerce als geen ander. Wat vandaag goed is, moet morgen beter. Offline aandacht is daarin een niet te onderschatten factor. 81% van de klanten geeft aan zijn geld eerder uit te geven aan product/bedrijf dat hen een oooh-ervaring bezorgt*.

*Onderzoek Capgemini

trainen en coachen

Tot in de koelkast

Wij leiden energieke 18-plussers op tot boodschappenbezorgers (zelfs tot in de koelkast), pakketbezorgers en/of meubelbezorgers (inclusief montage) die klanten blij maken. We trainen en begeleiden hen tot en met het opruimen van verpakkingen. Jouw specifieke scan en IT-processen zijn ons uitgangspunt. Met elkaar gaan we voor een absolute top NPS score.

fatsoenlijke betaling

Kwaliteit en continuïteit

Wij kennen logistieke processen vanuit onze tijd bij e-commerce bedrijven en het eigen ondernemerschap (JP Haarlem met 200 bezorgers). We leveren kwaliteit en continuïteit door onze bezorgers te detacheren, hen fatsoenlijk te betalen en hun wensen serieus te nemen. Generatie Z is slim en ambitieus. Ze leren snel, willen de vrijheid om hun werk zelf in te richten en gaan er voor. Super nice people, ja.

samen werken, sporten, ontspannen

De kracht van aandacht

We leiden onze mensen op tot installateur of monteur als dat handig is. We werken hard met elkaar, we sporten hard met elkaar en we chillen hard met elkaar. Dat doen we in de wetenschap dat blije bezorgers zorgen voor blije klanten. Al op de stoep of in de keuken, bij het installeren van een wasmachine of bij het nog eens verleggen van het tapijt.

Heb je nog vragen?

  • Hoe duurzaam werkt TSNP?

    We investeren vooral in mensen. Dat vinden wij al behoorlijk duurzaam! Daarnaast ondersteunen we ook de maatschappij in zijn geheel met ons MVO programma.

  • Onze kennis van e-commerce?

    Tijdens 20 jaar ervaring in logistieke processen zagen we keer op keer hoe je in de e-commerce het verschil maakt bij de laatste schakel. Wij trainen en coachen de thuisbezorgers in dit laatste cruciale, persoonlijke contact. Als onze thuisbezorgers op pad gaan, zorgen ze voor een prettige ervaring en een tevreden klant. Als ambassadeurs van uw merk..

  • Partnership

    Wij gaan voor perfectie in onze dienstverlening. En dus moeten we haarfijn begrijpen wie onze opdrachtgevers is en wat zijn/haar doelstelling is. Daar trainen we onze thuisbezorgers op. Zij zorgen onderweg en aan de deur voor de ultieme customer experience. Het ideale thuisbezorgtraject inclusief track & trace-techniek, specifieke op maat werk instructies, etc. Het resultaat: een blije klant.

  • Waar in het land zit TSNP

    TSNP is een landelijke thuisbezorg service. We zijn net gestart en bouwen onze dienstverlening op per regio. We zijn begonnen in de regio Amsterdam. Maar hé, watch us grow.

  • Waarin traint TSNP

    We leren je wat belangrijk is in de omgang met mensen. Wat mensen van jou verwachten en wat jij van mensen kunt verwachten. Daarnaast kun je technische vaardigheden leren. Als je wilt compleet met certificaat. Maar ook gewoon handige skills waar je de rest van je leven iets aan hebt. Praktische tips, leuke truukjes. Allemaal niet moeilijk, wel leuk. Wil jij monteur worden? Of installateur? Neem vooral contact op.

  • Hoezo is TSNP een oplossing voor mijn flexibiliteit?

    In het retail landschap en in e-commerce loopt de beschikbare capaciteit zelden gelijk op met de vraag. TSNP is de flexibele schil die dit probleem oplost. Inzetbaar waar en wanneer u er behoefte aan heeft. Met altijd de zekerheid van de hoogwaardige service! En als u dat wilt nemen we de volledige personele bezetting over. Geen zorgen meer over flexibiliteit,  continuïteit en kwaliteit!

  • Waarom kan TSNP meer kwaliteit bieden?

    Perfecte thuisbezorgers detacheren: dat is onze core business. We trainen en coachen onze thuisbezorgers tot ze tot de beste thuisbezorgers van Nederland horen. Onze trainingen gaan over betrokkenheid, technische toepassingen, etiquette, empathie,  persoonlijke ontwikkeling, enz.

  • Wat is het doel van TSNP

    Wij willen de wereld een beetje leuker maken. En dat kan, volgens ons, met een prettige dosis aandacht en enthousiasme. Die prettige aandacht gaan we ook aan jou geven. En je dacht het al: we verwachten dat jij die ook weer aan jouw bezorgklanten geeft. Daar helpen we je bij hoor. Met coaching en trainingen.

  • Heeft TSNP concurrerende tarieven

    Ja. Onze focus ligt op kwaliteit. We durven daarnaast te stellen dat we financieel de meest aantrekkelijke en duurzame oplossing zijn in Nederland.

  • Doet TSPN aan maatschappelijk verantwoord ondernemen?

    Wij willen de wereld een beetje leuker maken. Dat doen we door andere mensen zo prettig en professioneel mogelijk te helpen. Daarmee verdienen we met elkaar onze boterham. Maar sommige bedrijven of mensen zijn kwetsbaar en hebben een steuntje in de rug nodig. Die helpen we ook. Zoals de voedselbank. Hun pakketten bezorgen we gratis.

  • Wat bezorgt TSNP

    TSNP bezorgt aandacht. En de bestellingen, natuurlijk. Wij doen met zijn allen net even dat stapje extra. Brengen de bezorging tot in die kleine zolderkamer of tot in de keuken als dat handig voor de klant is. Geven met plezier een kleine instructie, installeren of monteren als dat nodig is. Denk bij ons type bestellingen bijvoorbeeld aan boodschappen, medicijnen, meubels, wit- en bruingoed, fietsen, zorghulpmiddelen.