Wij bezorgen aandacht.
We zorgen voor de producten in onze wagen, voor hartstikke schoon vervoer, voor de oma op 4-hoog, het gezin in Zeeland, de spieren in ons lijf en een blij hoofd. Zo maken we van bezorgen het mooiste vak dat er is.
Een prettige dosis aandacht
Wij zijn Paul Hoefsloot en Marko van Keulen. Wij zijn The Super Nice People gestart omdat we geloven dat een prettige dosis aandacht en enthousiasme de wereld een beetje blijer maakt. Ook of misschien wel juist in het bezorgvak. Dat vak beheersen we al meer dan 20 jaar. Paul (de lange op de foto) richtte JP Haarlem op, de netste bezorgers van Nederland, werd Haarlems ondernemer van het jaar en groeide binnen 15 jaar naar 250 werknemers. Marko (die andere dus) is net weg bij PostNL en heeft 20 jaar logistieke ervaring, vooral bij retailers als Hema, maar ook bij van Gend & Loos en TNT.
Een monumentje van contact
Al online shoppend, maak je als klant niet veel menselijk contact meer. Alleen op het laatst….. op je stoep. Hoe fijn is het dan als er een beetje leuke mensen voor je neus staan. Jonge, prettige types die van aanpakken weten, naar je wensen luisteren en zich netjes gedragen in je huis? En hoe prettig is het als die leuke eettafel blijkt te komen van een bedrijf dat ook aandacht besteedt aan de recycling van verpakkingen en aan plaatsing en montage van bestellingen.
De kracht van een duurzame relatie
We gaan een duurzame verbintenis aan met onze bezorgers. Helpen hen onderzoeken wat hun passie is, leiden hen op tot blije bezorgers. Leren hen wat service is en wat die kan betekenen voor klanten. De thuisbezorgers die wij detacheren, snappen dat je het vertrouwen van mensen moet verdienen, als je in hun huis komt. Begrijpen dat je van elke koelkast een betere koelkast maakt, als je ’m met liefde en aandacht bezorgt. Zo maken we met elkaar van elke klant een gelukkige klant. En maken we de wereld een beetje blijer.
Vertel ons wat jij graag wilt
Kom als thuisbezorger ons team versterken. Zin om je skills te ontwikkelen en te ontdekken welk type bezorg werk het beste bij jou past?
Top customer journey ervaring
Ons team maakt van jouw koelkast een nog betere koelkast. Van jouw klant een blije klant. Ontdek hoe we van jou een blije opdrachtgever maken.
Heb je nog vragen?
-
Onze kennis van e-commerce?
Tijdens 20 jaar ervaring in logistieke processen zagen we keer op keer hoe je in de e-commerce het verschil maakt bij de laatste schakel. Wij trainen en coachen de thuisbezorgers in dit laatste cruciale, persoonlijke contact. Als onze thuisbezorgers op pad gaan, zorgen ze voor een prettige ervaring en een tevreden klant. Als ambassadeurs van uw merk.
-
Partnership
Wij gaan voor perfectie in onze dienstverlening. En dus moeten we haarfijn begrijpen wie onze opdrachtgevers is en wat zijn/haar doelstelling is. Daar trainen we onze thuisbezorgers op. Zij zorgen onderweg en aan de deur voor de ultieme customer experience. Het ideale thuisbezorgtraject inclusief track & trace-techniek, specifieke op maat werk instructies, etc. Het resultaat: een blije klant.
-
Waarin traint TSNP?
We leren je wat belangrijk is in de omgang met mensen. Wat mensen van jou verwachten en wat jij van mensen kunt verwachten. Daarnaast kun je technische vaardigheden leren. Als je wilt compleet met certificaat. Maar ook gewoon handige skills waar je de rest van je leven iets aan hebt. Praktische tips, leuke trucjes. Allemaal niet moeilijk, wel leuk. Wil jij monteur worden? Of installateur? Neem vooral contact op.
-
Waarom kan TSNP meer kwaliteit bieden?
Perfecte thuisbezorgers detacheren: dat is onze core business. We trainen en coachen onze thuisbezorgers tot ze tot de beste thuisbezorgers van Nederland horen. Onze trainingen gaan over betrokkenheid, technische toepassingen, etiquette, empathie, persoonlijke ontwikkeling, enz.
-
Wat bezorgt TSNP?
TSNP bezorgt aandacht. En de bestellingen, natuurlijk. Wij doen met z’n allen net even dat stapje extra. Brengen de bezorging tot in die kleine zolderkamer of tot in de keuken als dat handig voor de klant is. Geven met plezier een kleine instructie, installeren of monteren als dat nodig is. Denk bij onze type bestellingen bijvoorbeeld aan boodschappen, medicijnen, meubels, wit- en bruingoed, fietsen, zorghulpmiddelen.
-
Wat is het doel van TSNP
Wij willen de wereld een beetje leuker maken. En dat kan, volgens ons, met een prettige dosis aandacht en enthousiasme. Die prettige aandacht gaan we ook aan jou geven. En je dacht het al: we verwachten dat jij die ook weer aan jouw bezorgklanten geeft. Daar helpen we je bij hoor. Met coaching en trainingen.
-
Waar in het land zit TSNP?
TSNP is een landelijke thuisbezorgservice. We zijn net gestart en bouwen onze dienstverlening op per regio. We zijn begonnen in de regio Utrecht. Maar hé, watch us grow.
-
Hoe duurzaam werkt TSNP?
We investeren vooral in mensen. Dat vinden wij al behoorlijk duurzaam! Daarnaast ondersteunen we ook de maatschappij in zijn geheel met ons MVO programma.