The Super Nice Academy
The Super Nice Academy
De school van de duurzame, rendabele bezorgbeleving
Blije bezorgers zijn de beste bezorgers. Volgens ons de enige garantie voor een hoge en duurzame NPS, voor een betere efficiëntie en aanzienlijke schadereductie. Daarom bieden we jouw nieuwe bezorger een super nice en super strak opleidingstraject.
Een proefperiode waarin we hem of haar alle do’s en dont’s van het mooie bezorgvak bijbrengen. In afwisselend theorie en praktijk komen alle aspecten van veiligheid, rijvaardigheid, psychologie, ergonomie en customer services aan de orde. Eerst in algemene zin, vervolgens toegespitst op de specifieke praktijk van jouw bezorg-etiquette.
Afgestudeerde thuisbezorgers
Na een goede tussenbeoordelingen en een succesvolle eindtoets volgt het Super Diploma. Het resultaat: een blije thuisbezorger die betrokken en deskundig on the job en in jouw warehouse precies weet wat hij/zij doet en waarom. En voor jou de zekerheid van een duurzame en rendabele bezorgbeleving.
Onze training – theorie én praktijk
1. Theorie ‘Persoonlijke Ontwikkeling’
Elk trainingstraject start met de cursus ‘Persoonlijke Ontwikkeling’; gebaseerd op de onderdelen ‘Bewustwording’, ‘Inzicht’ en ‘Reflectie’. Een fijne snelkookpan waarin we mensen bewust maken van hun rol tijdens en het effect van hun handelen onderweg, in de buurt en bij klanten thuis. Geweldig om de mooie sprongen te zien die mensen in hun ontwikkeling maken.
2. Praktijktraining in 5 kernmodules:
communicatie
Registreren & Informeren
Alles over communiceren met de andere verkeersdeelnemers, de bijrijder, het warehouse, de klant.
verantwoordelijkheid
Positie & Personal Planning
ergonomie
Technisch Tillen & Laden
veiligheid
Schadevrij & Blij
Alles over schadevrij rijden, verkeersveiligheid, hufterproof chauffeurschap, duurzame mobiliteit, zekerheid op de weg, enz.
super nice
Klantvriendelijkheid
Alles over de kunst van klanten blij maken, zelfs of juist tijdens efficiënt bezorgcontact.
Op naar die NPS +100? Schakel ons nu in:
